Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Forsendelse & Retur

Frakt og levering:

mia* sender til hele landet! Når du legger inn bestilling på mianorway.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail fra oss. Vi vil behandle din ordre normalt samme dag / dagen etter avhengig av tidspunkt for bestillingen. Vi pakker og sender ut varer hver dag fra mandag til fredag. Bestiller du i løpet av helgen vil vi behandle din ordre førstkommende mandag. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse fra oss har ikke bestillingen gått igjennom.
Av erfaring vil leveringstid vil være mellom 1-4 dager virkedager, avhengig av hvor i landet du bor. Vi tar forbehold om noe lengre leveringstid i perioder der Posten har mye trafikk.

Fri Frakt hvis du handler for over 1000,- betaler vi frakten for deg (unntatt Svaldbard som har egne priser).

For uavhentede pakker belastes du med 250,-. Uavhentede varer omfattes normalt ikke av angreretten. Ved kort- og kredittkjøp må vedkommende i følge loven være 18 år.

Å hente i butikk er gratis, men varene må hentes i løpet av 5 dager fra pakken er klar. Du får en bekreftelse fra oss når varen er pakket og klar til henting. Husk å ta med ordrebekreftelsen (på papir eller elektronisk) og vis den i kassen.


Angrerett:

Hvis du vil bytte en vare du har kjøpt kan du selvfølgelig sende den tilbake til oss, men vi må ha mottatt den innen 14 dager.

Etter dagens angrerettlov av 2014 er angrefristen på 12 mnd dersom kjøperen ikke har mottatt opplysning om at det foreligger angrerett og et standardisert angreskjema. Hvis mianorway.no sørger for at denne opplysningen vil bli gitt i løpet av disse 12 månedene, utløper angrefristen likevel 14 dager etter den dagen kjøperen mottok opplysningene, jf. angrerettloven § 21 jf. § 8 første ledd bokstav h. Ved en retur vil vi enten kunne sende deg en annen vare eller du kan få pengene tilbake.

Vi gjør oppmerksom på at alle returvarer må være i samme stand som de var da de ble sendt, dvs. ubrukte og med alle lapper på.
Du som kunde dekker fraktkostnader, herunder porto og emballasje, hvis varen skal returneres. Vi anbefaler at du sender med sporing, da kan du se hvor pakken befinner seg. Dette er selvsagt frivillig, det er du som kunde som står ansvarlig for returen. Om du ønsker å returnere varer kjøpt i nettbutikk direkte i butikken, kan disse byttes i en annen vare, eller du kan få en tilgodelapp. Ønsker du pengene tilbake, kan du fortsatt levere det i butikk, men refunderingen går vi av vårt faktureringsselskap Klarna (kan ta opptil 3 arbeidsdager).
OBS! Det kan ta opptil 2 uker før vi mottar og får behandlet din retur.

Angrerettsskjema vil bli sendt til deg på mail rett etter bestilling.

Brukes angreretten på varer som er betalt med rabattkupong/rabattkode/rabaterte gavekort, er det beløpet du har betalt for varen og ikke varens salgspris, som refunderes. Ved retur og benyttelse av angrerett kan man altså ikke få refundert et høyere beløp enn det man har betalt for varen.

Returadresse:
AT Mia
Lykkjavegen 54
3560 Hemsedal


Reklamasjoner/skade under levering

Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt kjøpt gjennom mianorway.no in nettbutikk, må kjøper innen rimelig tid gi oss beskjed om dette via e-post eller telefon. Produktet sendes så kostnadsfritt tilbake, og ny vare vil bli tilsendt så fremt lagerbeholdningen tillater det. Har man kjøpt produktet gjennom nettbutikken dekker vi porto til og fra ved behandling av reklamasjonsproduktet. Når reklamasjonen er godkjent refunderer vi kostnadene tilbake til din konto, eller sender en ny vare. Ta kontakt med oss ved en retur, da dekker vi frakten ved fremleggelse av fraktkvittering.

Alle varer blir kontrollert for feil og mangler før de blir pakket og sendt til deg som kunde. Skulle det oppstå uhell under frakt så det blir synlig skade på emballasjen, må du ta bilde og kontakte oss med en gang slik vi kan ordne opp i situasjonen. Send det til oss på e-post: mia@mianorway.no.

Forbehold

Vi tar følgende forbehold:

  • Varen kan være utsolgt.
  • Farge kan avvike noe fra virkeligheten. Bilder kan oppfattes ulikt på ulike dataskjermer, mobile enheter osv.
  • Skrivefeil.
  • Avvik kan forekomme, da lagert vårt reguleres elektronisk.

Angrerettsskjema vil bli sendt til deg på mail rett etter din bestilling.